باتری ماشین 90 آمپر اتمی استاروی

برای استعلام قیمت تماس بگیرید. نوع باتری: اتمی گارانتی : 12 ماهه رده ماشین: سواری ساخت:  یکتا باطری حمل رایگان

باتری 90 آمپر برند پردیس

2,517,000 تومان
نوع باتری: اسیدی گارانتی : 16 ماهه رده ماشین: سنگین ساخت: صبا باطری حمل رایگان در تهران عمر مفید باتری

باتری 90 آمپر برند واریان

2,350,800 تومان
90AH VARIAN SABA BATTERY – 12V نوع باتری : اتمی (سیلد) رده خودرو : ماشین سواری، خودروهای نیمه سنگین ساخت : شرکت صبا باطری گارانتی : کاغذی 6 ماهه استاندارد ها : استاندارد ایران نام برند : واریان
  • حمل و نصب رایگان در شهر تهران
  • قیمت با دریافت باتری فرسوده هم آمپر

درباره باتری سانگ یانگ اکتیون

خودروهای کره ای را می‌توان جزو خودروهای باکیفیت و مقرون به صرفه بازار دانست. یکی از این خودروها محصولی از سانگ یانگ با نام اکتیون می‌باشد. باتری اکتیون دارای ظرفیت 90 آمپر ساعت است که می‌توانید آن را فروشگاه آنلاین مهدباطری خریداری نمایید.

 

مشخصات باطری سانگ یانگ اکتیون 

باتری ساگ یانگ اکتیون در حالت فابریک از نوع اسیدی و ۱۲ولت می‌باشد. ظرفیت باطری ساگ یانگ اکتیون 90 آمپر پایه بلند است. این باتری در ابعاد 32*19* 23 که به ترتیب طول، عرض و ارتفاع می‌باشد.  بیشترین آمپری که برای باطری باتری ساگ یانگ اکتیون در نظر گرفته می‌شود 100 آمپر است.

باطری سانگ یانگ اکتیون چند آمپر است؟

باتری‌ اکتیون در حالت فابریک ۱۲ ولت است برای هر دو مدل اکتیون  و جریان 90 آمپر ساعت را نیز دارا می باشد اگر بر روی خودروی خود وسایل مصرف کننده ی بیشتر مانند دزدگیر، سیستم‌های صوتی و تصویری، لامپ‌هایی با جریان بالا مانند زنون و …  نصب کرده اید باید باتری قوی‌تر از 90 آمپر را استفاده نمایید در این حالت بهتر است باطری شما ۵ الی ۱۰  آمپر، جریان بیشتری نسبت به حالت فابریک خود داشته باشد.

 برای خرید باتری اکتیون توسط شما و حمل و نصب آن توسط همکاران ما کافیست تا با شماره‌های 02122449966 و 09120806350 تماس بگیرید.