نام مرسدس بنز با کیفیت عجین شده است. خودرویی بینظیر که سالهاست به عنوان برترین برند خودروی لوکس آن را می شناسیم. طرفداران مرسدس بنز به قدری محو کیفیت و جذابیت آن شده اند که هیچ خودرویی را نمی توانند با آن مقایسه کنند. از طرفی بارها این مثال معروف را شنیده ایم که کسانی که یک بار بنز سوار می شوند هیچ خودرو دیگری آنها را راضی نمی کند.

باتری مرسدس بنز نسبت به کلاس و سطح خودروها متغیر است. از بنز اسمارت که باتری 60 آمپر می خواهد تا S500 که 100 آمپر ساعت ظرفیت باتری آن است. قیمت باتری مرسدس بنز نیز با توجه به همین ظرفیت باتری متغیر است.

قیمت باتری مرسدس بنز

خرید و قیمت باتری مرسدس بنز

اما برای خرید باتری مرسدس بنز چیزی که بسیار مهم است عمر مفید باتری و استفاده از باتری با کیفیت است. مهد باتری ارائه دهنده باتری های بهترین برندهای بازار است. شما برای تعویض باتری خودرو خود حتی نیاز به مراجعه به مراکز تعمیر و تعویض باتری ندارید و می توانید تنها با یک تماس با مراکز مهدباتری اقدام به استعلام قیمت باتری مرسدس بنز، خرید و در خواست تعویض رایگان باتری خودروی خود کنید. قیمت باتری های جدید شما با کسر مبلغ باتری فرسوده محاسبه خواهد شد و شما یک خرید فوق العاده با قیمتی مناسب را در مهد باتری تجربه خواهید نمود.

عمر باتری مرسدس بنز چقدر است؟ 

باتری های فابریک مرسدس بنز می توانند بیشتر از 3 یا 4 سال کار کنند ولی باتری های موجود در بازار  به صورت یدکی برای مرسدس بنز عرضه می شوند و تا حد زیادی بسته به نوع آنها، شرایط نگهداری و کارکرد راننده خودرو ،طول عمر مفید باتری را در حدود ۲ تا ۳ سال قرار می دهند.