باتری کیا 

سورنتو به عنوان خودروی نسل سوم توسط کمپانی خوش نام کیا به مرحله تولید رسید. سورنتو شباهت های زیادی با سانتافه دارد و مانند همتای خود از خودروهای محبوب در ایران است.

از جمله مدل‌های خودروی سورنتو می توان به سورنتو UM اشاره کرد که دارای آپشن های فوق العاد ای می باشد. هر چه کیا در بازار ایران بیشتر طرفدار پیدا کرد سورنتو و قطعات آن نیز بیشتر در بازار عرضه شدند. از مهمترین قطعات این خودرو باتری سورنتو است که شما می توانید از فروشگاه آنلاین مهدباطری خریداری نمایید. 

باتری مناسب کیا سورنتو چیست؟

برای خرید باتری کیا سورنتو باید در نظر بگیرید که مناسبترین باتری برای این خودرو باطری هایی با ظرفیت 100 آمپر ساعت است.

باتری کیا سورنتو  برای مدل های تولید شده قبل از سال 2015 70 آمپر می بشاشد و در سری جدید تولید شده در سالهای 2015 تا 2018 باتری های 90 آمپر از نوع AGM قابل استفاده است. ولی برای کارایی بهتر کیا سورنتو،  باتری ۱۰۰ آمپر مناسب و بهتر است.

عمر باتری کیا سورنتو چقدر است؟

طول عمر باطری سورنتو نیز بستگی تا حد زیادی به نوع آن، شرایط نگهداری و کارکرد راننده خودروی سورنتو دارد. بررسی‌های نشان داده است که به طور معمول طول عمر مفید باتری کیا سورنتو  حدود ۲ تا ۳ سال است.

ابعاد باطری سورنتو ۷۰ آمپر عبارت است از ۲۲*۱۷*۲۵ ( ارتفاع، عرض و طول ) و برای باتری ۱۰۰ آمپر نیز ۲۰*۱۷*۳۴.۵ می باشد.

قیمت باتری سورنتو

جهت مشاهده قیمت باتری خودرو سورنتو نیز می توانید به فروشگاه اینترنتی مهدباتری سر بزنید یا با شماره 09120806350 با ما در تماس باشید.

مهدباتری خدمات ویژه‌ای را برای شما در نظر دارد که طی آن علاوه بر خرید باتری با کیفیت با قیمت رویایی می‌توانید از نصب رایگان آن توسط همکاران ما بهره‌مند شوید.